Customer insights Kender du dine kunder og deres behov? Markedsføring i dag handler om viden om sine kunder og deres behov, virksomheder har fået mange…
Konkurrentanalyser Hvem er dine konkurrenter på nettet og hvad kan de i forhold til dig?. Mange søgemaskineoptimerer i blinde, hvem er man oppe i mod…
Markedsføring indsamling af data I forbindelse med dataindsamling omkring markedsforhold, anvender traditionelle virksomheder, og fysiske forretninger observationer til at få opsamlet disse data. Her er…
Konverteringssporing Google adwords Mange stiller sig selv spørgsmålet , om det er tiden værd at bruge konverteringssporing i forbindelse med sin Google adwords annonceringsstrategi, til…
Brugeradfærd på websitet Når dit website besøges af nye brugere, ved du så hvad de forskellige brugere gør? Og ser efter på websitet? Hvordan bevæger…
Konverteringssporing giver overblik Konverteringssporing er en fremragende måde til at identificere elementer af sit website, herved kan der rent målbart kontrolleres, hvilke sider der har…
Data mining del 2 Vi har i formiddag prøvet at sætte fokus på den sidste uges besøgende, og testet en del af de besøgendes IP adresser…
Data mining som analyseværktøj af websites Data mining er en disciplin vi holder meget af her i huset, vi analyserer alle vores logfiler og gennemgår,…
Webanalyser et stærkt værktøj i online strategien Webanalyser er vejen til succes på Internettet med sin markedsføring. Kan du holde markedsføringskursen og få fuld valuta…