Seo seminar om søgemaskineoptimering og seo strategier
Vi havde et godt seminar vedr. søgemaskiner og søgemaskineoptimering hele dagen i går sammen med en af vores helt store kunder, i forhold til tidligere seminarer som vi jævnligt afholder for vores kunder, og som har været en næsten mere eller mindre tradition igennem de sidste 8 – 9 år. oplever vi i dag, at det ikke mere ”bare” er virksomhedens ”yngste” eller webmasteren der kommer til disse meningsudvekslinger og udvekslings seminarer om virksomhedens SEO strategi, søgemaskineoptimerings politik og markedsføring generelt i online medier mv.
I dag kommer der til disse typer møder markedsansvarlige, mange gange sammen med markedschefer og direktører i virksomhederne, vi har sågar oplevet, at der blev tilmeldt en bestyrelsesformand sammen med den administrerende direktør, hvorfor er der sket et paradigmeskift i virksomhederne med, hvem der bestemmer hvad, og hvem der kommer til de forskellige seminarer etc.?
Markedsføring i dag = et paradigmeskift i holdninger til online markedsføring
Grunden til at vi på vores SEO seminarer ser flere og flere direktører og personer som ikke direkte er i marketingsafdelingen komme med, er at virksomhedernes eksistensgrundlag mere og mere afhænger af hvad der sker med virksomhedens online markedsføring, at undlade eller forsømme denne mulighed for den enkelte virksomhed, kan føre til at virksomheden taber terræn til sine konkurrenter, og i sidste ende mister kunder, og derved er vejen skabt for at virksomheden måske ryger helt ud af markedet eller mister sin markedsposition i forhold til tidligere.
Vi er rigtigt glade for disse beslutninger i virksomhederne, hermed kan der opbygges relationer til virksomheder som skaber langvarige relationer og troværdighed, hvilket i sidste ende gør at man har mulighed for at tilrettelægge strategier og tiltag i et konstruktivt samarbejde med virksomhedernes marketingsafdelinger og deres webmasters, herved skabes der større muligheder for at succesraten for virksomhedens samlede marketingskampagner kommer i hus med et virkningsmæssigt resultat, et resultat der meget gerne skulle kunne afspejle sig på virksomhedens bundlinje.
Get rich in five minutes, er en salgsmetode som man indenfor online markedsførings branchen dagligt støder på i forskellige indpakninger, virksomheder eller personer udbyder disse fænomenale tilbud, hvor kunder via deres metoder får en hel masse til et rigtigt tilbudspris, denne metode er der jo desværre en del der igennem tiderne er hoppet på, det vil fortsat mange stadig gøre, men den eneste der bliver rig på fem minutter er den der udbyder tjenesten.
Denne metode var oppe at vende på vores seminar, med eksempler og tilbud og alle kunne godt se der tale om løfter der ikke kunne holde vand, når man lige brugte lidt tid på bare at se, hvad der egentligt lå i disse markedsføringstilbud.
Vi har i vores service til vores online markedsføringskunder, en aftale om at de altid kan videresende de forskellige tilbud de får på email og telefon, herefter hjælper vi den enkelte kunde med at komme ud af en samtale hurtigt og effektivt, samtidig vil de få besked fra os, hvis der er tale om noget der har en markedsføringsmæssig værdi for virksomheden. OG JA vi er loyale over for både vores kunde og den virksomhed der kontakter dem, vi afviser ikke alle fordi de sælger ligestillede produkter, men filtrerer dem fra som ikke sælger andet end varm luft.
Læs mere om kurser i søgemaskineoptimering og markedsføring – Artikel om seo kursus