Søgemaskineoptimering et parameter i Online Markedsføring

Søgemaskineoptimering er et  parameter i Online Markedsføring

Som vi tidlige har beskrevet, er søgemaskineoptimering i dag et af de allervigtigste parametre i virksomheders online markedsføring. På Search Engine Land beskriver Danny Sullivan det periodiske system indenfor søgemaskineoptimering.

Grunden til at anskueliggøre det på denne måde skyldes, der stadig er en vis mystik omkring søgemaskineoptimering og de metoder, der ligger til grund for placeringer i søgemaskinernes indeks på en given søgning.

SearchEngineLand-Periodic-Table-of-SEO-2013-medium

Søgemaskineoptimering er en god ting for et website

Som det fremgår af blog indlægget, er SEO ikke kriminelt og det er ikke noget, der er forbeholdt folk med en tyndslidt moral. Google anbefaler SEO i dag, hvilket betyder det skaber bedre kvalitet i forhold til indekserede sider i søgemaskinens indeks. Google har med Google guidelines fortalt og beskrevet, hvad de mener har kvalitative fordele, både for webstedets ejer og de søgeresultater, som Google viser sine brugere.

Søgemaskineoptimering grundlæggende viden og faktorer

Søgemaskineoptimering er svært at forstå, det gælder både for begynderen og den fuldbefarede SEO konsulent, derfor er det godt at kunne bruge et roadmap over de forskellige metoder, begreber mv. når der optimeres til topydelser på søgemaskinerne.

Vigtige parametre i søgemaskineoptimeringsfasen

Der skelnes imellem onsite programmering, som er metoder der styres 100 % af webmasteren. Off page faktorer er faktorer, hvor andre websites kan være med til at gavne eller ødelægge dine muligheder for gode placeringer i søgemaskinernes resultatlister.

Læs mere om det periodiske system indenfor SEO på Search Engine Land, hvorfra ovennævnte billede er brugt med tilladelse.

Del nyheden!
Tilmelding nyheder