Markedsføring - serviceeftersyn af din markedsføring

Markedsføring – serviceeftersyn af din markedsføring

Mange virksomheder arbejder med sin online markedsføring ud fra devisen, at vi gør som vi plejer, det er det bedste for virksomheden i forhold til konkurrenter og markedssituationen generelt.

Men! Er det nu så smart? Hvad med et uvildigt serviceeftersyn af markedsføringsstrategien i virksomheden.

Online Marketing tilbyder nye og gamle kunder en ny service, denne tager udgangspunkt i virksomhedsstrategien og den eksisterende markedsføringsplan for onlinemarkedsføringen i virksomheden.

Vi tager et helikopterblik over situationen lige NU og Her, stiger op og ser på helheder i den nuværende markedsstrategi, vi ser om denne strategi når helt ud i de hjørner der er tiltænk fra markedsføringsafdelingens side, hvor er der svagheder, er målgruppen den rigtige, hvad med respons på den markedsføring der finder sted? Er den målbar, hvis den er, hvor stor gennemslagskraft har den så i forhold til markedet generelt? Alle disse spørgsmål kræver kompetente svar, hvis svarerne ikke stemmer overens med de markedstiltag der dagligt arbejdes med i marketingafdelingen, og marketingbudgettet bruges forkert, vil et serviceeftersyn kunne få problemstillingerne frem under en gennemgang af strategien, og herved dreje markedsføringen hen på bedre udnyttelse af markedsføringskronerne i virksomheden.

Ved at tænke på markedsføring i praksis, undgås pludselige indskydelser om køb af annoncer, optagelser i kataloger mv. i din virksomhed, der sættes dagsorden for markedsføring ud fra størrelsen af virksomhed, budget, virksomhedstype og lign.

Herved får du samtidig viden og ammunition til at sige nej tak, når der ringer en sælger og vil afsætte annoncer for Kr. 2.000,- – Kr. 50.000,-  eller mere i alverdens ukendte telefonbøger og kataloger etc. typisk med kontrakter større en slutsedler for huskøb, skibshandler og statslige koncernkontrakter, disse indeholdende urimelige vilkår samt opsigelsesvarsler der næsten ikke er til at tænke på, for optagelse af et par linjer i et katalog eller telefonbog.

Prisen for et serviceeftersyn af din virksomheds markedsføringsplan og strategi afholdt på vort kontor er kr. 1495,- + moms for ca. 2 timers gennemgang.

Markedsføring rådgivning  – Markedsføring undgå annocehajer

Tilmelding nyheder