Internet annoncering og søgemaskine annoncer
I forbindelse med internet annoncering på søgemaskinerne vil talen hurtigt falde på Google AdS og Yahoo Marketing, som er forholdsvis hurtige at sætte op. Når en sådan kampagne er sat op vil du omgående modtage kvalificerede besøgende fra søgemaskinerne via de sponsorerede links. (dem du ser i højre side i søgemaskinernes resultat sider, og med en markering på de øverste pladser på søgemaskinerne).
Her er der i modsætning til søgemaskineoptimering (SEO) tale om en egentlig annoncering, hvor der sammensættes forskellige annoncer ud fra virksomhedens aktuelle behov, der bør samtidig foretages en egentlig markedsanalyse, for at få det bedste resultat ud af sine markedsføringskampagner indenfor Google AdS og Yahoo Marketing.
Google har noget der hedder en Quality Score som klassificerer de sider, der ønskes som landing pages i forbindelse med markedsføringskampagnen, og hvis landings pages / side ikke står i overensstemmelse med søgeordet, og sidens indhold, har det indflydelse på klikprisen, den pris der skal betales pr. klik.
Derfor er det yderst vigtigt at kende disse systemer i forbindelse med opsætning af kampagner på søgemaskinerne.
På vores hovedsite kan du læse meget mere om Google AdS kampagner og Yahoo Marketing
Har du spørgsmål eller ønsker du at vi skal køre dine kampagner kontakt os pr. e-mail eller på telefon og hør om mulighederne.
Læs mere om Værd at vide om Google AdS kampagner