SEO pakke

SEO pakke

Mange virksomheder er i dag i vildrede, når de skal have opjusteret deres online markedsføring. Hvad skal jeg vælge? Er det søgemaskineoptimering og en SEO pakke? Er det Google adwords, eller er det annoncering igennem netværkspartnere?

Vi får dagligt stillet dette spørgsmål fra mange nye potentielle kunder, svaret er – at det ene ikke udelukker det andet. Der skal i dag satses på flere fronter i virksomheders online markedsføring. Det er ikke nok ensidigt at satse på et enkelt element eller markedsføringskanal alene.

Når vi rådgiver en ny kunde i forbindelse med markedsføring, begynder vi altid med, at høre om de har en Google adwords konto og har prøvet at annoncere her. Google adwords er i dag et af de vigtigste instrumenter i online markedsføring på søgemaskinerne. Hvis de ikke har en sådan konto, så anbefaler vi at de starter med oprette en, herved kan der sammensættes en profil og skabes et overblik for kunden, der giver en ide om hvad der tiltrækker nye brugere fra søgemaskinen.

Med udgangspunkt i Google adwords og deraf udledte data fra Google analytics – kan der derefter sammensættes en markedsføringsprofil, som giver et godt overblik over, hvor der kan sættes ind med søgemaskineoptimering i rette sammenhæng, og med tilpas gennemslagskraft i forhold til konkurrenter indenfor samme segment.

Seo pakken – hvad består den af?

Når der tales om søgemaskineoptimering, og udførsel af dette på et website, så består det typisk at et antal timer til opgaven. Den tid der anvendes hænger sammen med mange faktorer, hvor meget skal der udføres / programmeres? Er der tale om et mindre website? Hvilke søgeord ønsker kunden optimering på? (konkurrencen på søgeordet ud fra KEI etc.).

Det er klart, det vil være den mest optimale løsning at få udført en søgemaskineoptimering ud fra ens eget website, dets indhold, og med den tid det tager. Denne løsning kræver der indhentes et aktuelt tilbud på en løsningsmodel for det aktuelle websted.

Vi har udover den nævnte model indført SEO pakker, som er populære blandt vores kunder, her er der taget udgangspunkt i gennemsnitlige websites og størrelser på disse.

Vi har via vores arbejde med blandt andet de fleste CMS systemer på markedet, såsom Dynamicweb, Sitecore, Joomla, Drupal, Umbraco, Typo3, Danaweb og mange andre. Dette har givet mulighed for at estimere et cirka tidsforbrug forbrug for optimering på et givent website og deraf en pakkepris.

Indenfor webshop-systemer har vi optimeret på bla. Dandomain, dette helt fra systemets start på deres allerførste platform – ligeledes har vi optimeret på de fleste andre webshop løsninger bla. Scannet, e commerce fra esellers ( Scannets professionelle webshop), Oscommerce, VirtueMart, Magento og en del andre systemer.

Med dette erfaringsgrundlag kan vi derfor hurtigt give vores kunder en korrekt vejledning, i hvilket muligheder de har på søgemaskinerne, og ja, vi kender alle de håndtag, der skal arbejdes med på de enkelte platforme for at søgemaskineoptimeringen bliver succesfuld for kunden..

Fordelen ved at vælge en SEO pakke

Kunder har nu mulighed for at komme i gang til en fornuftig opstartspris, og har mulighed for efterfølgende, i takt med at de oplever en øget interesse at kunne opgradere sin søgemaskineoptimering, og kun betale differencen imellem det de allerede har fået udført, og det der ligger i de større SEO pakker.

Del nyheden!
Tilmelding nyheder