Google adwords og landing pages

Google adwords – landing pages for at holde en lav klikpris.

Her er der tit tale om ting man selv kan udføre i virksomheden, når der optimeres imod bestemte nøgleord, som er vigtige annonceparametre i forbindelse med annonceringerne på Google.

Ved at undlade dette får man typisk en lavere quality score og derved fordyrer man sin annoncering og placering i annonceblokkene på søgemaskinerne.

Ved at anvende simple midler og få opsat korrekte landing pages, med relevant information i forhold til det tekstmæssige indhold, rækker pengene længere, og man kan man få væsentligt mere ud af sit adwords budget.

Vi rådgiver tit kunder om hvordan en sådan side bør se ud, men mange virksomheder kan godt selv få det tekstmæssige på plads når de bliver opmærksomme på problemstillingen. Virksomhederne kender jo også bedre produkterne end vi gør, så når det gennemgås er de normalt hurtige til at forstå budskabet, således deres Google adwords annoncering kommer til at køre optimalt.

Landing page optimering er ligeså vigtig som søgemaskineoptimering i forbindelse med annoncekøb af Google adwords. Det giver bedre bundlininje resultat og flere besøgende, hvis optimeringen samtidig har fokus på usability, vil der også være noget at hente på konverteringsraterne.

Så alt i alt er det vigtigt altid at have korrekte landing pages til dine kunder.

Læs mere om landing pages

Del nyheden!
Tilmelding nyheder