A-B Splittest Google Adwords

A / B Splittest Google Adwords – forøg konverteringerne.

Har du overvejet at foretage en såkaldt a / b splittest på dine Google adwords kampagner, her har du mulighed via Google website optimizer at teste forskellige versioner af samme side, der er tale om, at det budskab du viser dine kunder kan testes i flere udgaver med forskelligt tekstmateriale, ved at teste forskellige budskaber af har du mulighed for at prøve forskellige markedsføringsbudskaber og se, hvilke der giver den største respons på dit website i forhold til din annoncering med Google adwords.

Nu lyder det så fint med ordet A / B splittest, men det dækker i princippet bare over visning af forskelligt sideindhold overfor den bruger der kommer ind på websitet. Så i realiteten kan du teste ligeså mange versioner af budskab som du ønsker A / B/ C/ D splittest mv.

Hvis du ikke allerede har prøvet at have flere versioner af samme landingsside, kan det varmt anbefales at prøve at teste dette.

Det vil give dig et større overblik over hvordan brugerne opfatter dit website, og om de bliver længere på websitet i nogle versioner frem for andre.

Læs mere om A / B splittest

Del nyheden!
Tilmelding nyheder